Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 30 martie 2010

Cred...

Cred că voi încerepe să face un traseu în regim de taxi şi anume: cămine studenţi - gară cfr Galaţi adică jumătate din treseul autobuzului cu numărul 26.

Afirm şi susţin cele relatate mai sus pentru că aseară am aştepat-o pe Alex (my girlfriend) la gară. Normal că m-am dus cu trotineta la Gară, doar nu eram nebun să mă plimb singur pe jos până la gară.
Motivul pentru care cred că voi vedea gara în fiecare seară este că Alex s-a angajat la o fabrică de dulciuri, la Vădeni, care este situată între Brăila şi Galaţi (mai aproape de Br decât de Gl)

Aseară am primit sms de la Alex şi anume: Vino să mă aştepţi la gară!21.12 ajunge trenul!
Şi normal că m-am conformat ordinelor, că doar altfel nu se poate.

Din cameră am plecat pe la 20 şi nu mai ştiu cât, dar oricum am ajuns la 21 fix. A fost frumos până aproape de gară unde sunt câteva linii de tra"mn"vai, dat fiind faptul că se coboară puţin, am frânat şi eu ca Gicu puţin, iar rezultatul a fost că m-a cam zdruncinat puţin.

A venit şi trenul plin de mincitori, am luat muncitoarea, adică comanda, am plimbat-o până la primul dâmb, după care am dat-o jos pentru că se supraîncălzea sistemul sanguin

Azi am primit comanda şi trebuie să fiu la aceiaşi oră şi acelaşi loc.

Asta da ciubuc, să mai fie.... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu