Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

miercuri, 10 martie 2010

Test pentru deştepţi

Care este rezultatul următorului exerciţiu:
Dacă:
2 + 3 = 10
7 + 2 = 63
6 + 5 = 66
8 + 4 = 96
Cât e 9 + 7 = ?
Dacă reuşeşti să dezlegi, te rog să-mi laşi un comentariu. 
Se spune că doar cei cu IQ peste 120 reuşesc să rezolve acest exerciţiu.

Notă pentru Răducu şi Caza.
NU da-ţi comentariu, ştiu că voi aveţi cel puţin 120 de "neuroni".

6 comentarii:

  1. hei...eu am mai mulţi :P ..Notă pentru cei ce vor răspunsul: îl scot la vânzare.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...nu destinatia conteaza , ci drumul pana acolo ...

    RăspundețiȘtergere
  3. se pare ca avem 2 raspunsuri de 144
    ce sa zic...mai astept si alte propuneri, nu spun ca 144 e gresit dar nici corect, doar ca mai astept propuneri...si poate mai gasesc calcule "inginereşti" de acest gen

    RăspundețiȘtergere