Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

vineri, 26 martie 2010

Se vine cu bicla la Facultate?

Răspunsul este: DA
Ieri am avut ore de la ora 16 cu d-ul  profesor Chirică. Eu am ajuns la şcoală puţin mai devreme, după care au ajuns şi colegii mei. Mi s-a părut ceva ciudat la unul din colegii mei (Cornel), pentru că era îmbrăcat în trening. Era ceva curios pentru mine pentru că nu îl mai văzusem într-o astfel de costumaţie pe la facultate.

La un moment dat aud că se vorbeşte intens despre biciclete, ceea ce până atunci numai avusese loc o asemenea discuţie aprinsă pe subiectul acesta. Stăteam şi ascultam şi nu îmi venea să cred ce aud.

Până la urmă am aflat adevărul acestei răscoale paşnice. Trei la număr dintre colegii mei veniseră fiecare pe câte two roţi. Pe numele lor ing.Cornel Negriu, ing.Dini Pokemon şi inginera şefă Elena H.

Când aproape să se termine ora cu d-ul profesor i-am aruncat pastila lui Cornea şi i-am zis dacă nu cumva vor planifica o escală şi pe la cămine (în camera D0...01 îmi ţin biciclul), pentru că vroiam să mă plimb şi eu cu pensionarii (aşa o mică plimbărică înainte de culcare).

Cererea mea a fost aprobată de conducerea grupului organizat (3 membrii, 3 şefi), m-am abonat după aceasta la Dini, care m-a adus în  "regim de taxi"  la cămin.

M-am shimbat de haine, mi-am luat jucărica cu 2 roţi şi mi-am urmat colegii într-un mic tour al Galaţiului.

Date tehnice: 59 minute, 14 km, 13,9 viteza medie, 3514 km totali parcursi de când am bicla asta şi viteza maximă a fost de 36,8 km/h (36 a fost viteza la întoarcere, cam de la jumătatea drumului am venit singur pentru că fiecare a plecat la casa lui).

Haide-ţi copilaşi să ne mai plimbăm împreună că a venit vara!

3 comentarii:

  1. tare..nu mai zic nimic...că eu eram plecat şi a mea e pe butuci :(

    RăspundețiȘtergere
  2. radi sper sa nu ma uiti cu plimbatika aia

    RăspundețiȘtergere
  3. mă mai baţi la cap, dar poate te şi semnezi :)
    nu de alta dar să ştiu pe cine invit primul

    RăspundețiȘtergere