Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 1 martie 2010

Aproape am scăpat de operaţia a II-a

Personal cred că "Sănătatea vine cu bicicleta."
Am şi motive să cred acest lucru.

Când eram la liceu, ţin minte, că la eram la ora de sport, in sală şi că deodată nu am mai auzit cu urechea stângă. A doua zi am fost la ORL, parcă la Spitalul Judeţean. M-a
consultat doctoriţa şi a zis: "lăsăm să se desumfle 2 zile după care în a 3 zi dimineaţă veniţi la operaţie". Am ajuns in maşină şi am bocit până când mi-a zis mama că nu o să mă opereze.



Sora mea a fost operată de polipi când era mică de 2 ori de doamna Ivan Paula.
Motivul scăpării mele de prima operaţie a fost acela că d-na Ivan era în concediu în acea perioadă şi că părinţii meu poate că nu au avut încredere în prina doctoriţă care m-a consultat, să mă opereze.

Am fost la consultaţie şi la d-na Ivan, am urmat tratamente peste tratamente, după care m-a operat de vegetaţie (polipi - popular). A fost foarte frumoasă experienţa (o explic doar la cerere pe cale orală pentru că unii sunt mai sensibili - grăbiţi-vă să-mi cereţi explicaţii că eu voi uita o dată şi odată). După această intervenţie s-a constat că mai e nevoie de încă o lucrare de acelaşi tip la nasul meu.

Având în vedere şi calculând că prima experienţă ""mi-a plăcut foarte"" am zis: poate nu va mai fi şi a doua . . .

A mai trecut timpul, tot cu tratamente peste tratamente, puneam picături, respiram; nu puneam, nu respiram pe nas. Până într-o zi când am zis să termin cu picăturile. A fost mai greu primele 3 zile, dar de atunci am început alt tratament: mersul pe bicicletă fără a mai pune picături. Se pare că tratamentul ales dă rezultate bune si că vindecarea e aproape de "nasul meu".

Bun!
Concluzie:
-pot respira fără picături
-am învăţat să respir în 2 moduri atunci când pedalez
-ce mai încolo şi încoace: "Sănătatea vine cu bicicleta"

2 comentarii:

  1. foarte tare...ştii ce e şi mai tare? a venit primăvara şi am terminat sesiunea...asta înseamnă un singur lucru.. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau fapte Răducu, să te văd cu biciclu la Galaţi şi ieşim la plimbare

    RăspundețiȘtergere