Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 29 martie 2010

Biciclete Felt- Lansare oficiala in Romania

Când am văzut pe w.ciclism.ro, "Biciclete Felt- Lansare oficiala in România", mi-am adus aminte că Tiberiu din Iaşi avea un armăsar Felt (era cea mai mare biclă din tot plutonul, pentru că dimensiunea roţilor era de 27 inch, sper să nu greşesc)).

Ţin minte că am pedalat câţiva km pe lângă el şi mă chinuiam să citesc denumirea bicicletei lui. O mare perioadă de timp am crezut că se numeşte Fell, dar până la urmă am văzut t-ul din coadă.

O noua marca de biciclete va fi comercializata in Romania incepand cu 1 Aprilie 2010. David Zabriskie, David Millar sau Christian Vande Velde sunt cateva nume care nu mai au nevoie de nici o prezentare. Ce au acesti rutieri in comun? Toti utilizeaza biciclete Felt.


Din acest an si voi puteti utiliza aceleasi biciclete pentru ca Felt va fi comercializat si in Romania prin magazinul Mos Ion Roata din Bucuresti.

Sunteti asteptati asadar incepand cu 1 Aprilie 2010 in noul magazin Mos Ion Roata, din Soseaua Stefan cel Mare nr. 15, pentru a admira cele mai noi modele Felt.
 
Dacă jucam şi eu la loterie
Acum îmi luam o sculărie
Un Felt măcar...ie

sursa http://www.ciclism.ro/2010/03/biciclete-felt-lansare-oficiala-in-romania/

Un comentariu:

  1. trebuia să pui şi un preţ estimativ, să vadă şi ochiul meu... măcar să ştiu sigur că această veste nu e chiar aşa bună. Şi ce dacă am de unde, dacă nu am cu ce să iau una :D?

    RăspundețiȘtergere