Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 1 martie 2010

Despre Je, Radian . . .

Sunt caracterizat de Radu (scumpul meu coleg de cameră), "Radian, dragul de el..."

Puteţi citi despre cum mă vede Răducu aici, pe blogul lui: http://raduclapa.blogspot.com/search/label/Radian


Dacă mă privesc de undeva de sus şi fară să iau în calcul părţile negative ale mele, nebuniile, zăpăcelile şi în ultimul rând prostia mea, sunt deacord cu tot ce a zis Radu.


Nu există nimeni în lumea asta care să fie cu adevărat 100% ceea ce pare la prima întâlnire, prima impresie, fiecare avem pe lângă părţile + şi părţi -, cele din urmă fiind dominante. Ca o primă idee cred ca un om obişnuit are 40% părţi + şi restul -.

Sincer nu ştiu cu ce l-am "deranjat" :)) pe Răducu să spună despre mine atâtea lucruri f. frumoase.

După ce m-a caracterizat Răducu, spărgâng gheaţa, acum mă gandesc dacă să public caracterizarea pe care mi-a făcut-o Alex mie. Vom trăi şi vom vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu