Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

miercuri, 3 martie 2010

Despre traseul 18

Voi începe cu "baza" acestui traseu şi anume harta traseului:


Eu recomand traseul acesta sau mai zis eu cred că se pretează perfect celor care sunt din Bucureşti. Pentru că e un traseu de o zi, se poate ajunge cu trebul sau cu maşina foarte usor.
Traseul acesta nu a fost planificat din timp, l-am conceput la faţa locului, de vină a fost vremea.

Vorbisem cu văru' Marius în cursul săptămânii să ieşim şi noi în weekend, un pic pe munte cu biciclurile.
Am plecat de vineri din Brăila cu biciclu în tren, via Bucureşti. Ajuns în Gara de Nord o sun pe sora mea, Rodica. Sormeo eu sunt în Gara de Nord. Cum ajung la tine acasă. Păi la prima intersecţie la stânga, a doua la dreapta, ajungi la Unirii şi mă mai suni când ajungi acolo. Am pedalat, am ajuns la Unirii o sun pe sormea şi iar prima la stânga, a doua la dreapta până la MeC, de acolo ţii drumul tot înainte şi ştii unde să te opreşti. Da, sormeo.

Am ajuns cu bine cu bicla de la Gara de Nord la gura de metrou 1 Decembrie 1918.
M-am găsit cu văru' Marius şi am planificat tura Buşteni-Vf. Omu-Padina-Bolboci-Buşteni.
Ne-am trezit cu noaptea-n cap, am pus utilajele (2 la număr) pe maşină şi am plecat spre Buşteni. Parcă începuse puţin să picure înainte să plecăm din Bucureşti şi puţin pe drum, dar nu a contat.

Am ajuns în Buşteni pe la ora 9, picura un pic, dar sus pe munte îi trăgea k-lumea şi din motivul că aveam toate şansele să rămânem înzăpeziţi pe munte (defapt pe munţi). Aşa că ne-am gândit la un traseu, care până la urmă a fost acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu