Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 30 martie 2010

Dacă ştiam....

Dacă ştiam că în acest weekend, pe 28.03.2010 a avut loc la Chişinău prima etapă a Cupei Moldovei la MTB, poate participam şi eu. Că doar voinţă şi bicicletă aş fi avut.
Mă întreb de unde află băieţii aştia de toate concursurile de MTB? Cred că voi începe şi eu să vânez concursuri de MTB de acum încolo pe net.

Ce mi-a plăcut din ce am citit pe http://www.ciclism.ro/2010/03/cupa-moldovei-la-mtb-prima-etapa/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Ciclismro+%28Ciclism.ro%29&utm_content=Yahoo%21+Mail  au fost:

"Dimineata, inainte de start inourat. Daca e sa ploua e clar ca o sa impingem la bicle de o sa ne sara ochii."
-sunt vechi aceste vorbe dar câteodată sunt bune, ridică moralul, atunci când chiar îţi ies din cap.

"Ne inscriem si noi si ramanem placut surprinsi de modul cum am fost primiti. Cu toate ca ordinea pe grila de start se negociase cu o saptamana inainte la un contratimp, am fost lasati sa plecam din prima linie."
-se pare că băieţii au fost trataţi ca nişte musafiri în adevăratul sens al cuvântului, deci se poate, mai există şi puţină omenie

"Inaintea noastra se da startul la pitici, care se dueleaza si ei 5 minute pentru a decide castigatorul."
- mi-a plăcut asta cu piticii (aş vrea să fiu din nou copilaş şi să ştiu să pedalez ca acum, păcat că nu se poate, of timpul şi etapele vieţii nu le poţi schimba)

"Se da startul, fara sa se stie cate ture sunt de facut. Acestea le aflam pe parcurs, dupa ce primul ciclist face o tura completa. In functie de timpul acestuia se calculeaza numarul de ture."
-foarte tare, nu credeam că există şi alte reguli în ceea ce priveşte numărul de ture pe care trebuie să le parcurgi într-un concurs
-presupun că întreabă un concurent la înscriere: Câte ture facem?
Răspuns: Până vă ies ochii din cap, voi pedalaţi, că pentru asta aţi venit aici. După ce îşi pierde primul din voi un ochi, veţi mai avea încă .... vom vedea pe parcurs. Mai pe scurt: Învăţăm şi noi cu voi, oricum cei ce  vor rezista, vor câştiga. Având în vedere că este prima ediţie a acestui concurs, selectarea/selecţia câştigătorilor va fi un pic mai dificilă, dar nu imposibil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu