Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 1 martie 2010

Cu ocazia venirii primăverii....1.03.10


 Azi, 01.03.2010, reprezintă una din zilele pe care le aştept de mult timp. Mai precis, de când a venit frigul, ploile şi ninsorile. 
Poate vă întrebaţi de ce?
Răspunsul e că 1.03 reprezintă primul semn al venirii primăverii.
Uitaţivă la videoclipul despre 1 martie şi mai vorbim.



Da, mă bucur că a venit primăvara pentru că acest lucru înseamnă că vremea va fi frumoasă, se va încălzi şi că voi putea începe să petrec mai mult timp with my bike.

Astăzi presupun că "am avut grijă" de "partea feminină, umană a primăverii."

Dar pe 8 martie vreau ca mama mea să simtă că are un băiat care ştie că are o mamă. Aşa că sigur mă voi prezenta cu o floricică la mama.

2 comentarii:

  1. eu vreau să vină 1 mai..poate tragem o fugă la mare..ce zici? ce zici??

    RăspundețiȘtergere
  2. ideea e buna dar sa ne gandim si la detalii...

    RăspundețiȘtergere