Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 22 martie 2010

Galaţi-Brăila-Galaţi-Brăila...

În postările cu eticheta Galaţi-Brăila-Galaţi-Brăila... voi scrie sau mai bine zis voi încerca pe cât posibil să descriu fiecare plimbărică Galaţi-Brăila sau Brăila-Galaţi pe care le voi face de azi încolo sau pe care le-am făcut şi de care îmi mai aduc aminte (vor fi cam puţine... :).


Duminică 14 martie 2010 m-a sunat Răducu (colegul de cameră de anul I, din Roman) şi m-a rugat dacă pot să-l ajut la bagaje. Bagajele lui de data aceasta erau un pic mai voluminoase ca de obicei pentru că îşi aducea şi biciclul lui, complet (2 roţi, cadru + restul resturilor :). Am scris "complet" deoarece era vorba să aducă în primă etapă doar jumătate de biciclu (roţile sau cadrul) iar a doua oară când se mai ducea pe acasă să aducă şi restul resturilor rămase :)).

A rămas să mă mai sune când era aproape de cămin, pentru ca eu să-l pot ajuta (să am timp să ajung la stradă).

Eu îmi planificasem plecarea de acasă (Brăila cartier Vidin) pe la ora 14. La 13 şi jumătate a venit mama cu tata "de la sat", aceasta înseamnă, sat Lacul Sărat (aici sunt părinţii din partea mamei mele). M-a întrebat mama când plec, deoarece vedea că îmi făceam gentuţa pentru Galaţi, i-am răspuns că în juma' de ora. Mi-a zis că face repede compoziţia pentru o plăcintă cu brânză. Ce era să fac? Dacă îmi aduc bine aminte parcă am plecat de acasă pe la 15 şi jumătate.

Începusem să-mi fac griji că voi întârzia şi că nu-l voi mai ajuta pe Răducu cu bagajul.

Concluzie: am început să pedalez mai cu spor pentru a recupera timpul viitor care urma să fie considerat "întârziere"

Tot drumul am stat cu o ureche pe soneria telefonului ca nu cumva să sune Răducu, iar eu să nu îl aud.
Am ajuns la cămin, deschid uşa camerei "Dooo1" şi m-am bucurat că am ajuns înaintea tuturor, dar mai ales a lui R. După ce am despachetat gentuţa cu maimuţe, m-a sunat Răducu. L-am ajutat să-şi aducă bagagelele în cameră, după care am putut răsufla uşurat.

Date "tehnice" despre această plimbărică:

Timp 1:13 Distanţa 23.99 h Viteza medie 19,7 Km totali 3440.9 Viteza maximă 53,4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu