Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

joi, 1 aprilie 2010

Mâine, plec în mini-vacanţă

Mâine plec acasă (Brăila), de "acasă"(Galaţi), normal că nu voi merge cu maxi-taxi sau trenul, ci voi pedala şi voi ajunge cu bicla acasă.
Astăzi ar fi fost normal să şterg aşa câtuşi de puţin bicla pentru că e destul de plină de jeg, dar pentru că merge şi aşa, o voi lăsa aşa până la prima ploaie care mă va prinde/surprinde cu ea.

Vă doresc Sărbători Pascale Fericite alături de cei apropiaţi şi bucurii alături de cei dragi!


(să ciocniţi multe ouă, dar mâncaţi moderat, pentru că ce este prea mult strică; nu de alta dar păcat de noi că suntem încă tineri şi mai avem de trăit mult până la o o o sută de ani; acum fiecare să-şi facă socoteala rapid să vadă cât mai are de trăit)

Eu mă gândesc să plec pe la Buzău, adică la Niculeşti, să stau în liniştea dealurilor şi să-mi ascult nicovala cum este bătută de ciocan şi privită îndeaproape de scăriţă. În această primă fază aş vrea să merg cu bicla, sau măcar să mă întorc cu ea, dar mai vedem. Aşa mai mă gândeam să dorm cu cortul lângă mănăstirea din staţiunea Lacu Sărat, dar vremea s-ar putea să fie de altă părere, cu privire la planurile mele. Aşa mă mai gândeam să mă duc la Mănăstirea Bucimeni sau Mănăstirea Vărzăreşti şi să dorm cu cortul (la cele 2 mănăstiri am fost în pelerinaj weekend-ul trecut), dar, dar...., planurile acestea vor rămâne valabile pentru altă dată, cu o altă ocazie şi cu o altă vreme.

Să pedalăm sănătoşi printre cuvinte şi cu altă ocazie.

2 comentarii:

  1. funny tare replica cu ciocanul nicovala şi scăriţa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e funny doar pentru cei ce înţeleg ideea, cei care nu prind ideea să mă întrebe şi le voi dezvălui principiul de funcţionare a urechilor umane...

    RăspundețiȘtergere