Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 16 februarie 2010

Despre traseul 17

17. Buşteni – Gura Diham – Cabana Diham – Pichetul Rosu – Costilei – Buşteni – o zi

Harta cu acest traseu pe care l-am facut in toamna anului 2008 de unul singur este mai jos:



 

- trebuie sa caut si timpii in care am facut traseul;
- oricum am cateva amintiri pe care nu le voi uita asa de curand;
- una din ele ar fi ca mi s-a rupt lantul si ca incepuse sa ploua - am cautat 2 bolovani si am bătut lanţul cu ele
- alta ar fi ca m-am intalnit cu un padurar si mi-a zis ca prin zona circula foarte des URS-ul martin si ca nu ar trebui sa ma plimb singur; stiu acest lucru dar a fost un risc pe care mi l-am asumat atunci cand am plecat singur cu bicla de la vila din Buşteni;

- dacă in viată nu risti cât de cât, acolo foarte putin, măcar la un examen să copiezi, parcă această viată nu are nici un semn; trebuie să rişti pentru a câştiga orice, oricât de mic ar fi acel câştig sau premiu
- mai discutăm şi cu altă dată;

2 comentarii: