Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 15 februarie 2010

De Valentine's Day.....

De Valentine's Day, am condus-o pe Alex la gară (Galaţi) pentru că azi a avut ultimul examen din acestă sesiune şi a plecat acasă. După care am fost să mă plimb cu bicla prin oraşul de la malul Dunării - Galaţi.

Voi începe prin a spune că sunt mai clasic şi că nu îmi place Valentine's Day, eu prefer Dragobetele româneşti. Pentru că sunt român şi pentru că avem şi noi o zi în care să sărbătorim "ziua îndrăgiţilor".

Cu toate că sunt român şi susţin lucrul acesta, uneori eşti obligat-forţat să mai faci şi voia altora, spun asta pentru că pe 13 seara, îl auzeam pe Radu (colegul de cameră) spunând că doarme puţin după care se duce la florărie.
Mă bag şi eu pe fir, mă gândesc că poate ies şi eu cu vreun câştig din asta, vorbesc cu el şi mergem pe la ora 17 la florărie. Eu am cumpărat un fir de floricică pentru Alex iar Răducu două buchete, unul pentru mămica, iar celălalt pentru fata lui (pentru că a fost în vizită la fata lui acasă şi era absolut politicos să facă lucrul acesta).

Ne-am întors de la florărie, "încărcaţi cu flori", iar pe drum mă gândeam cum să fac: să-i dau florile pe 14 (adică mâine), mă mai complic o zi cu floarea să am grija ei sau să mă duc la Alex cu floricica cu aproape 4 ore înainte să fie ziua de drept: 14.02.2010?

Gândind ca un "inginer în devenire în următoarea o sută de ani", m-am hotărât şi am dus floricica cu pricina, stăpânei puţin mai devreme.

Toate bune şi frumoase, aşa cum sunt toate poveştile care au protagonişti isteţi.

3 comentarii:

  1. normal, că doar suntem Români şi nu RoAmericani sau alte naţii, avem şi noi cu ce ne lăuda, păcat că ne lăudăm doar în curtea noastră

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai surprins intr-un mod placut...:*

    RăspundețiȘtergere