Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

miercuri, 3 februarie 2010

Despre traseul 1

1. Mănăstirile din Moldova – circuitul mănăstirilor, va include si Humulesti-ul, unde am un amic si pot să mă cazez la el o noapte.
- 3-5 zile in functie de unde plec cu ce si cu cine

In principiu aş dori să ajung la toate mănăstirile care apar in acestă hartă. Mai apare pe hartă şi Lacu Roşu împreună cu Cheile Bicazului, dar acestea reprezintă traseul numărul 4.
Trebuie să mai caut si distanţele între mănăstiri, după care să mă hotărăsc care va fi ordinea, optimizând traseul in aşa fel încât să nu fiu nevoit să mă întorc din drum sau să-mi dau seama atunci când voi ajunge pe acolo că am omis din obiectivele turistice.






Muntii dintre manastirile Moldovita si Sucevita ofera privelisti care taie respiratia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu