Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 1 iunie 2010

La mulţi ani copilaşi...

Având în vedere că este 1 iunie 2010 vă urez un copilăresc "La mulţi ani"
De câţiva ani, mama în fiecare dimimeaţă de 1.06 mă sună dimineaţă când pleacă la servici (ora 6:30) pentru a-mi aduce aminte că este ziua copilului.
Motive sunt multe:
-are 2 colilaşi cu care se mândreşte (eu şi sormea de la Bucureşti)
-ne iubeşte ca o mamă adevărată
-mă vede câteva ore pe săptămână şi atunci mă pupă de 5-6 ori (să nu credeţi că mi-au crescut coarne de la atâta pupat - aşa spune tata :-)
-etc (le pot spune şi cu viu grai celor care sunt interesaţi)

Îmi aduc aminte că atunci când eram copilaş la generală ieşeam în curtea şcolii şi desenam cu creta pe asfalt (oare copiii din anul 2010 ce or face de 1.06? - sigur nu se joacă cu creta :-)

Sper să vă aduceţi aminte că cu toţii am fost copii şi că azi trebuie să copilărim să fim copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu