Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 31 mai 2010

Ca după ploaie...

Azi am venit de acasă, am plecat pe la ora 9:40 şi am ajuns la 10:55
M-a trezit mama la ora 5 şi puţin pentru a merge la Nea Chiriac (nu are importanţă De ce?)
Am terminat treaba pe la 7 şi puţin iar acasă am ajuns pe la 8.
Cât timp am mâncat (am băut 3 căni cu lapte de văcuţă), mi-am strâns lucrurile pe care le-am luat la cămin, mai m-am învârtit un pic şi gata ora 9.
Ieri m-a prins ploaia iar bicla acum era plină de nisip, iar lanţul era dirty.
În jumătate de oră am curăţat-o, am uns-o, am strâns nisipul căzut de pe ea şi am sters pe jos (pentru a nu lăsa urme, care în mod normal că îmi aduceau şi reclamaţii :-)

Am pedalat 59:57 minute:secunde, pe o distaţă de 23,26 km, cu o viteză medie de 23,3 km/h iar km totali parcurşi 4580 iar în ultimul rând viteza maximă a fost de 55,5 km/h (în vale la bazinul de apă)

Era să uit. Am început de la o vreme să văd cât mai multe vieţuitoare călcate de maşini (nu că le plâng eu de milă acum). Acum am văzut pe lângă clasicele fiinţe (şerpi, broaşte ţestoase şi râioase) am văzut şi un arici. Săracul cauciuc care a îndrăznit să-l calce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu