Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 3 mai 2010

Suport de prins bicla de maşină

Acum ceva timp văru' Marius a zis că-şi va face suport să prindă bicicletele deasupra pe maşină, nu cum am făcut noi până acum, îngrămădeam 2 bicle în port-bagaj, le legam ca pe nişte crocodili răi. Pe mine nu pre mă interesează dacă zgârii bicla, dar pe văru' îl cam durea inima când ajungeam la destinatie si vedea că galbenul de pe bicla mea se imprimase în albul lui imaculat.
În seara aceasta mi-a trimis poza de mai jos:
Eu am reuşit să înumăr doar 37 de bicle.
Tu? Câte ai reuşit să găseşti?
Spor la căutat 2 roţi şi un cadru să poţi zice că ai găsit o biclă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu