Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

duminică, 27 iunie 2010

O tură f. frumoasă

 În dimineaţa aceasta am primit un e-mail, l-am deschis şi mai bine de o jumătate de oră mi-am încărcat "bateriile cicloturistice". Aveam nevoie de aşa ceva deoarece acum 2 zile am vorbit cu Tiberiu din Iaşi şi mi-a spus că dacă nu plouă week-end-ul care vine vor face o tură cu biclele. Sunt f. încântat de ideea aceasta, aşa că mai analizez puţin şi poate voi fugi până în Iaşi să mă întâlnesc cu câţiva camarazi pe care i-am cunoscut anul trecut în "Danube By Bike"
O tură extrem de frumoasă, uitaţi-vă şi lăsaţi un comentariu dacă va plăcut.

http://www.ciclism.ro/forums/index.php?/topic/4720-tura-prin-serbia-bosnia-hertegovina-muntenegru-serbia/

Eu peste 10 minute voi pleca de la cămin (Galaţi) cu destinaţia Brăila, cred că voi face iar traseul de 80 de km

http://radianbike.blogspot.com/2010/06/circuitul-din-6062010.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu