Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 21 iunie 2010

Circuitul din 6.06.2010

După cum am spus într-o postare mai veche (din 11.06), în duminica zilei de 6.06 am făcut un mic circuit de 80 km. Duminică dimineaţa am fost la cursuri (pedagogie modulul II), am ajuns în cameră pe la ora 13. Cât timp am mâncat, cât mi-am făcut bagajul şi cât mai m-am învârtit s-a făcut aproape de ora 15, când am plecat de la cămin (Galaţi).

Pe la ora 16 am intrat în Brăila, am trecut pe la gară am pierdul aproape jumătate de ora pe acolo (la nea Chiriac), după care am mers pe B-dul Dorobanţi, pe lângă cimitirul Sf.Constantin, după care Hipodrom, am mers prin Monument, am ieşit pe lângă Spitatlul Judeţean, l-am ocolit am ajuns la linia de tren care face legătura între Brăila şi Buzău. Am mers paralel cu linia de cale ferată până la mama la muncă. Cu o marjă pot spune că am ajuns la mama pe la ora 17.

Mi-a fiert 2 litri de lapte, am mai stat vreo jumătate de ora să-l răcesc după care am plecat. După 20 de minute am ajuns în sat Lacu Sărat, am trecut pe la tataia, era şi tata pe acolo. Toată săptămâna aceea m-a bătut la cap cu "s-au copt căpşunele, când vii să mănânci câteva". Bun şi acum că am ajuns la sursa de căpşuni, îl întreb pe tata "m-ai sunt căpşunele?", el zice "ieri le-am prăşit şi am mai mâncat şi eu câteva". Eu mă gândeam "e, zice şi el aşa, că doar nu a mâncat toată producţia". Da şi mă duc în grădină ajuns pe rândul de căpşuni, primul, al doilea, al treilea cuib fără producţie, "e, sunt sterpe cuiburile astea", sigur voi găsi la restu'. Da, am dat rotocol de două ori pe la tarlaua de căpşuni şi am găsit doar 2 căpşunele mici (mici, mici dar am mâncat ceva 100% natural). Nu prea s-a meritat efortul, dar aspectul acesta nu prea contează.

După care am mers pe la mamaia din Staţiunea Lacu Sărat (am stat aproape o ora), după care am mers paralel cu linia de tranvai, prin păduricea  de lângă gradina zoo.

Prin Cartierul Radu Negru - Călăraşi - Faleza Dunării (m-am găsit cu Răducu) - Centru - Calea Galaţi - Vidin (mi-am făcut gentuţa de plecare), iar la ora 20 am plecat din Brăila spre Galaţi.

În Galaţi am intrat pe la ora 21 iar la cămin am ajuns la 21:35

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu