Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 29 iunie 2010

Jaloane printre melci şi broscuţe

Duminică (27.06.'10) pe la ora 12:30 am plecat din cămin cu bicla, iar peste o oră şi un pic intram în Brăila. La 13:45 am ajuns la Nea Chiriac şi am plecat peste o oră, iar la ora 15 eram acasă în Vidin. Am mâncat un pic după care m-am băgat la somn vreo 20 de minute. Aproape de ora 16 am plecat cu bicla, destinaţia fiind Staţiunea Lacu Sărat. Aşa cu o mică aproximare cred că am ajuns în jumătate de oră.

Am trecut şi un mic test. Defapt am avut de trecut un mic test. M-am simţit exact precut "The transporter" :))
Am primit comandă de la mama să-i duc mamaiei un borcănel de ciorbică şi câteva de compot. Problema a apărut atunci când am vrut să le leg pe portbagajul biclei. Cam greu dar le-am legat. Ideea e că borcanele nu le-am băgat în nici o geantă, pungă sau alte minuni. Le-am legat bine şi de asemeni marfa a ajuns în siguranţă la mamaia.

Am ajuns la mamaia, m-a pupat :-* după care am ieşit la aer în parcul de lângă cămin. După ce am ieşit pe uşa, îmi spune "îmi e poftă de o îngheţată", m-am dus şi am luat 2 îngheţate una pt. ea şi una pt. poştaş. După ce a mâncat-o, cică mai vreau una, a, lasă. I-am cules câteva corcoduşe, am mai stat un pic şi am plecat acasă.

Traseul urmat a fost: Staţiune Lacu Sărat (paralel cu linia de tramvai, am făcut câteva slalom-uri prin noroaie, bine că nu am căzut, dar bicla am încărcat-o cu nămol) am intrat în pădurice - pe lângă grădina ZoO - Viziru - Călăraşi - Faleză (pt. că faleza este inundată şi Radian încăpăţânat, a intrat cu bicla prin apă şi s-a udat la opinci) - Centru - Calea Galaţi - Vidin (la garaj). La garaj am ajuns pe la ora 19, am desfăcut pedalele, le-am uns, am şters lanţul, l-am uns şi am curăţat un pic şi bicicleta. Acasă am ajuns după ora 21.Am mâncat, am mai vorbit un pic cu ai mei şi m-am băgat la somn.

Luni (28.06.'10) m-am trezit la 7, mi-am făcut gentuţa şi primesc un mesaj de la Răducu (nu mai vin la Brăila că îmi e un somn... de nu te văd) [vorbisem cu el cu câteva zile în urmă dacă vrea să vină Luni la Brăila]. Afară începuse să plouă zdravăn aşa că m-am întors în bârlog până m-a sunat mama la 10:30 şi tata la 10:45. La 11 m-am trezit, am mâncat, am aşezat gentuţa pe biclă iar la 11:30 am plecat spre Galaţi. 

Doar ce am plecat de acasă că a şi început din nou ploaia. Mi-am scos pelerina şi m-am îmbrăcat cu ea. Pe marginea drumului o mulţime de melci, melcişori şi pui de melcişori care îşi trăgeau casa după ei. Cam la 100 de metri găseai şi câte 5 broscuţe cu copănelele scoase la soare. Am ocolit şi eu ce am putut, iar ce nu am putut ocoli, le-au halit cauciucurile. 

Pe la 12:30 am ajuns la Real, m-am găsit cu Răducu, am fost prin Jisk, eu mi-am cumpărat o gentuţă pentru ghidon şi una pentru portbagaj iar Răducu câteva prostii. Din Real am mers pe jos până la Lupul de mare, Răducu a luat maxi-taxi iar eu am luat ploaia în toată splendoarea ei. Am ajuns în cămin înaintea lui Radu, dar bineînteles eram o murătură umană.

Plimbări fără prea multă apă vă doresc!
Vacanţă plăcută! sau
Concediu plăcut! :-*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu