Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

miercuri, 7 octombrie 2009

Vf. Omu-Padina-Lacul Bolboci

Buşteni-Babele-Sfinxul-Vf. Omu-Padina-Lacul Bolboci-Sinaia-Buşteni
aici sunt in fata cabana Gura Diham si urma sa incep urcarea pana la cabana Diham

varul meu Marius, cu el am facut marea majoritate a traseelor montane
eu
aici eram undeva intre Vf. Omu si Padina
o poză in care o imaginaţie bogată si bolnavă ca a mea, vede ceva frumos aici :))
la un mic popas
se vede in spate Sfixul, Babele si Telecabina care coboara in Padina
pe parte cealalta a acestui releu este Busteni-ul
in Padina, in râu cu picioarele încinse
Lacul Bolboci, cred ca era ceasul trecut de ora 17
Cabana Bolboci, unde am mancat o ciorba de burtă
varu' Marius la Bolboci
de  la Lacul Bolboci pana in acest loc (la Sanatoriu) am coborat pe drum forestier, cu o viteza medie de 35 km/h pe o distanta de 20 km
voi reveni cu completari (poze si detalii)

2 comentarii:

  1. păi când dom'le..când? şi vezi că trebuie să mai faci nişte corecturi ... şi să spui cu cine ai mers... toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai mi-am dat seama că trebuie să pun şi eu poze din turele mele ...oups, uitasem ...voi corecta în cel mai scurt timp :D te aştept pe blog să le vezi...

    RăspundețiȘtergere