Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

sâmbătă, 31 octombrie 2009

O zi buna tuturor

Va salut pe toti. Acum sunt la Bucuresti la sora mea si asteptăm să vină invitatii, pentru ca pe 28 octombrie a fost ziua surorii mele. Azi fiind sambata si-a invitat prietenii, deoarece 28 a picat in timpul săptamanii.
Ieri am vazut ca lumea s-a uitat la pozele mele de pe http://www.ciclism.ro/ si am primit si comentarii la cateva poze facute aproape de varful Omu anul trecut cu varul meu Marius.
Cat atat deocamdata, acum trebuie sa pregatesc cu Marius (cumnatu') masa pentru invitatii.
Cand ajung la Galati la camin mai completez povestea aceasta inceputa azi.

Un comentariu:

  1. LA MULŢI ANI surorilor noastre ..fiindcă , după cum am aflat sunt născute în aceeaşi zi ... Spor la bloggerit :P şi aştept postări mai noi şi mai lungi ... Legat de template, mai vornim.. :)

    RăspundețiȘtergere