Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

duminică, 16 decembrie 2012

Schimbări ...

M-am gândit la câteva mici modificări pe blog, pentru că nu l-am mai îngrijit de foarte mult timp, aşa că este imperios necesar să fac ... o, două ... curăţenii prin blog.

Principalul motiv pentru care consider că este nevoie de o curăţenie este faptul că ... lumea trebuie să găsească lucruri noi să citească .... şi în situaţia actuală a lui "radianbike.blogspot.ro" ... sincer nici mie nu-mi place .... aşa că nu voi mai avea scoatere cu motivul .... nu e timp .... pentru că vine marele concediu, peste o săptămână .... şi voi avea destul timp.

Am schimbat acum câteva zile imaginea de întâmpinare pe blog, pentru că de 2 luni şi ceva am o altă bicicletă ... şi trebuia să schimb şi imaginea cu vechea biclă. Cu toate că ... de fiecare dată când intram pe blog şi vedeam poza, îmi aduceam aminte de tura "Vf. Omu' "

Imaginea de intâmpinare am făcut-o în ultima plimbare pe anul acesta la Buzău. A fost o plimbare de weekend (03.11.2012) .... postare pe care nu am finalizat-o încă .... din lipsă de concentrare. În poză evident că sunt eu, bicla .... şi casa mea din Niculeşti .... locul ideal de odihnă şi relaxare. Locul în care mă simt "în natură"

Următoarele schimbări în foaie se vor vedea curând.

O schimbare majoră va fi ... sper un alt blog pentru ... "doar Radian" şi va rămâne acesta "doar radianbike" sau să împart "radianbike" în două ... o parte să conţină ceea ce fac cu bicla şi cea de-a doua parte să reprezinte ce fac fără bicla. De multe ori am vrut să scriu şi altceva ... altceva ce nu avea nici o legătură cu bicla .... şi uneori am scris ... uneori am zis că nu îşi are locul aici pe "radianbike".

2 comentarii:

  1. Eu zic să schimbi denumirea blogului, să schimbi template și să o iei de la capăt.. fără să abandonezi articolele vechi. Scrii despre ce ai tu chef, cu sau fără bicicletă...

    Adică nu consider necesară existența a două bloguri.. tu ești unul, ce scrii trebuie să te reprezinte. Ce dacă blogul conține și „de-ale tale” și de-ale bicicletei?

    În fine, asta-i părerea mea :P Folosești etichete pentru a separa articolele despre bicicletă, și gata... simplu de găsit, simplu de navigat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc Răducu pentru sfaturi, oricum .... concediul acesta nu mi-am făcut timp pentru modificări .... am preferat să lenevesc

    RăspundețiȘtergere