Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 11 decembrie 2012

Întâi Decembrie "Muncitoresc" ...

La Mulţi Ani Române! - e deja jumătatea lui Decembrie .... dar .... ăsta-s eu ... puţin mai "en retard"

Pot spune că am fost foarte patriot weekend-ul cu "Întâi Decembrie".

Am început munca de vineri, 30.11, am făcut puţină curăţenie de primăvară prin camera mea de acasă din Brăila. Am cumpărat un pat nou şi l-am dus la ţară pe cel vechi, împreună cu o jumătate dintr-o vitrină ( prima jumătate am dus-o mai demult la ţară :) După care puţină re-aranjare a pieselor rămase prin cameră ... şi cu asta mi-am cam terminat .... curăţenia.

Sâmbătă, 01.12, m-a trezit scumpul meu tătic pe la 8 şi un pic .... mult prea devreme pentru mine şi mult prea târziu pentru el. După această primă încercare de trezire, am reuşit să negociez "o jumătate de oră de leneveală". Şi fix, atât a fost, că deja la ora 9 primeam un regim special de trezire .... m-am trezit fără căldura plăpămiorei :)

Am ajuns în sat Lacu Sărat pe la ora 11, după care ne-am împărţit treburile: eu tai lemnele noastre, tata lemnele lui tataia până la 14, după care până la 16 facem grătar. Apoi mergem la Brăila cu autobuzul 6, după care eu să-mi continui drumul la Galaţi, iar tata acasă la bloc.

După acest plan .... am început să ne apucăm de treabă, am început să încărcăm câţiva saci cu porumb şi grâi pentru a merge altă dată la moară, apoi ne-am apucat să tăiem lemne.
În urma efortului survenit .... în urma muncii depuse .... brusc ni s-a făcut sete, .... sete nu de apă ... ci de un vin fiert. A fiert tata un vin roşu .... de prima mână ... straşnic vinul ... păcat că nu a pus suficient zahăr; a pus doar 2 linguriţe miere de albine, bun pentru el .... cam amar pentru mine.

În urma efortului survenit, ... în urma muncii depuse .... brusc ni s-a făcut foame, .... foame nu de orice mâncare ... ci de o friptură ... aşa ca la România .... că doar "fu" 01.12.2012. Aşa că s-a mai învârtit tata prin jurul meu şi s-a apucat de grătar. Puse pe grătărel niscai ficăţei, cărniţă de purcel, de viţel ... şi niscai peşti.

Să nu vă imaginaţi dragii moşului că am stat "pe uscat" în ceea pe priveşte "sound-ul" .... am ascultat Radio România Actualităţi .... cum puteam să nu fiu patriot :-) Deci programul la RRA mi-a încântat urechea, după cum urmează:
 ... 1. parada de defilare de ziua Natională care "fu" o relatare în direct de la Arcul de Triumph din Capitală,
 ... 2. un concurs cu premii .... care "fu" o relatare a gândurilor de bine ale ascultătorilor RRA în ceea ce priveşte Ziua Naţională a Noastră, ... am auzit numai gânduri de bine, că ţara noastră este bogată în resurse ... să nu mai tăiem pădurile ... un pic prea comuniste (d.p.meu d.v.)
... 3. o slujbă .... care "fu" o relatare în direct de la Patriarhie ... a slujbei închinate eroilor neamului .... ceva de genul acesta.

Oricum, din tot ce am auzit la RRA ... mi-a rămas în cap doar că trebuia să fiu atent atunci când aşezam lemnele pe tocător .... pentru că altfel ... ajungeam cu vreun picior sau mână în minus pe la spital. Aşa că RRA a fost doar un zgomot pe fundal.

 În urma efortului survenit, ... în urma muncii depuse .... brusc, a scăzut interesul pentru muncă ... proporţional cu creşterea dificitului de ... foame şi câteva urme de uzură prematură ... bătături. Ne-am pus la masă .... omenie .... ce pot spune .... a fost şi o altă porţie de vin fiert ... omenie. După masă, am aşezat dezordonat lemnele unele peste altele ... mai în grabă mai pe fugă pentru că se înserase ... cât de cât ... bine.

Pentru a încheia seara cu o activitate de relaxare ... am început să schimb husele la maşină cu unele noi pe care le cumpărasem cu papa ... cu o zi înainte. Între timp a trecut un vechi prieten de-al lui papa pe uliţa noastra, a oprit maşina şi s-a pus la taclale cu papa. Se tot însera şi ideea o idee bună a fost să mergem cu prietenul lui tata în Brăila.

Am strâns tot ce era de strâns ... şi am plecat pe la un 18 de Lacul Sărat sat, ne-am luat la revedere de la "drumeţ" în centru Brăilei, am luat un autobuz, apoi un maxi ... cu destinaţia finală Galaţi, pentru că "fu" mare sărbătoare ... şi s-a lăsat cu vin, bere .... distracţie.

Şi duminică return în capitala ţării noastre, ... pentru că a doua zi, .... muncă trebuia începută ...          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu