Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

joi, 13 decembrie 2012

17 minute de relax

Şi în acelaşi de timp de încărcare a bateriilor ... până se va mai topi puţin zăpada de afară ....

Apropo de zăpadă ... aseară am ieşit cu bicla şi m-am plimbat aproape o oră prin Obor, pe lângă lacul Tei ... am parcurs aproape jumătate din drumul spre muncă.
A fost o plăcere desăvârşită plimbarea pe zăpadă ... o adevărată nebunie.
Am mai ieşit acum vreo 2 ani tot aici în Bucureşti, în parcul IOR cu bicla şi ... tot la fel  ... o adevărată nebunie.



Mai greu să pot exprima în cuvinte, senzaţia de control al bicicletei pe zăpadă .... deoarece atunci când simţi că-ţi fug roţile în toate direcţiile ... încerci să tragi de bicla în partea opusă ... pe care a început bicla.

O adevărată nebunie!

  

Un procent de 10% pot spune că fac şi eu .....
Un procent de 100% aş vrea să fac şi eu .... ceea ce fac ei .... nu e mare şmecherie ... doar că trebuie să simţi şi să-ţi doreşti să faci asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu