Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 25 martie 2013

Un week-end activ …

Am rămas în Bucureşti acest week-end … aşa că am fost nevoit să îmi consum într-un fel energia. Aş vrea să am cel puţin un week-end pe lună ca acesta.


1. Sâmbătă pe la prânz am ieşit la o alergare uşoară … am aproximat-o înainte să ies din casă la 45 minute …. Şi aşa a şi fost.

Am ales un traseu destul de cunoscut … intitulat: „în drum spre muncă” … spre Pipera.



A fost un traseu de 2,3 km … un dus … deci a fost o alergare de 4.5 km cu 4 pauze la dus şi doar 3 la întors … puţin sau mult … important pentru mine este că seara când m-am băgat la culcare … aveam picioarele cu mine :)

Punctul A: Lăptari Tei - Obor

Punctul B: Bd. Dimitrie Pompeiu



2. Duminică după-amiază am ieşit cu bicla un pic … tot la o „alergare uşoară” … după autobuze … maşini de şcoală … şi de ce nu … după alţi participanţi la trafic … alţi biciclişti.

Am ales tot un traseu destul de cunoscut … intitulat: “ai o ora la dispoziţie” … în Parc

Am stat afară 70 minute, traseul a fost de 7,9 km … un dus (18 minute) … deci undeva la 16 km.

A fost un pic răcoare … dar nu atât încât să mă ţină în casă, astăzi este mai rece decât ieri şi totuşi am venit cu bicla la muncă :)


Punctul B: Strada Lăptari Tei … punct de plecare

Punctul A: Bd. Theodor Pallady

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu