Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 15 decembrie 2009

Ura, plec la Băile Felix

Da, plec la Băile Felix in perioada 21-28 decembrie 2009, deoarece am luat un bilet de tabără de la facultate.
Anul trecut, 2008 (asta inseamnă ca eram in anul IV de facultate), in aceiaşi perioadă am plecat la Voineasa (Râmnicu Vâlcea), tot cu aceeaşi ocazie.
Iar celălalt an, 2007 (asta înseamnă că eram in anul III de facultate), am plecat la Băile Herculane (Caraş-Severin), tot cu bilet de la facultate.
Într-un cuvânt: istoria se repetă.

Pentru cei ce nu ştiu au fost doar 9 bilete de tabără la aproape 1050 de studenti la Facultatea de Mecanică. Pe calea aceasta ii multumesc "domnului decan şi comisiei", dar in primul rând eu sunt cel in cauza (eu sunt cel vinovat :)) pentru acest "necaz" pe care mi l-am facut cu mâna mea.

fata biletului

verso-ul biletului

repartizarea pe facultăti a biletelor de tabără
 Promit că voi ataşa poze după ce mă voi intoarce (sper până de revelionul acesta :). Condiţia necesară şi suficientă  este ca sora mea de la Bucureşti, după ce o voi colinda, să-mi dea aparatul ei photo să fac câteva poze în acea perioadă.

Un comentariu:

  1. Da gugutza a fost frumos la Baile Felix...ce sa mai zic de Oradea..ce oras frumos....

    RăspundețiȘtergere