Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 7 decembrie 2009

Transfăgărăşean-ul

Transfăgărăşean-ul, este unul dintre cele mai frumoase trasee care se pot face cu bicla. De aceea vreau şi imi propun ca in vacanţa de vara din 2010 să ajung pe acolo. Poate voi reuşi să fac mai întâi un plan bun după care să ajung şi pe acolo.
Voi lua cortul şi tot ceea ce este necesar pentru el, iar în cazul în care vremea nu ţine cu mine mă voi caza la o pensiune (sau ce voi găsi :))
Voi începe prin a vă arăta harta cu acest traseu (tur de câteva zile, 5 sau 6 la număr).

Trebuie să caut şi câteva "date tehnice", cum ar fi timpul şi kilometrii.

O primă variantă de traseu:
-ziua 1 - Curtea de Argeş - Lacul Vidraru;
-ziua 2 - Lacul Vidraru - Bâlea Lac;
-ziua 3 - Bâlea Lac - Cârţişoara;
-ziua 4 - Cârţişoara - Vad;
-ziua 5 - Vad - Buşteni;
-ziua 6 - Buşteni - Timişu de Sus;

O a doua variantă ar putea fi cu plecarea din Buşteni (ceea ce mie îmi convine deoarece am mai fost cu trenul din Brăila la Buşteni):
-ziua 1 - Buşteni - Vad ;
-ziua 2 - Vad - Cârţişoara ;
-ziua 3 - Cârţişoara - Bâlea Lac ;
-ziua 4 - Bâlea Lac - Lacul Vidraru;
-ziua 5 - Lacul Vidraru - Curtea de Argeş

Oricum aceasta este doar o idee, un plan, până la urmă vor mai fi variante, dar înainte să plec la drum voi avea un plan sper destul de bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu