Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

duminică, 8 iunie 2014

Cu DRAG in Muntii Macinului

Data: 08.06.2014
Daca tot am avut un weekend prelungit, am zis sa ma bucur si de DRAG. Vineri (06.06.'14), inainte sa plec spre Braila din Bucuresti, am demontat rotile bicicletei si am asezat-o in masina.

Am plecat din Lacu Sarat (Braila) la ora 09:30 si m-am reintors la 19:00, destul de obosit, din cauza soarelui.
O Geamie, situl arheologic Cetatea Arrubium, Manastirea Izvorul Tamaduirii (3,5 km dus si 3.5 km intors pe jos pe langa bicicleta din cauza pietrelor de pe drum)


1               -Lacu Sarat (Braila) – trecere Bac Smardan – Macin (30 km)





Macin – Galati = 30 km
                            Dupa ce am plecat din Macin, la iesire am vizitat si Manastirea Macin (de maici), in graba, pentru ca cerul incepea sa se innegreasca si nu as fi vrut sa ma prinda ploaia. 


Situl arheologic Cetatea Dinogetia
E aproape de asfalt, dar nu m-am incumetat sa ajung pana la poalele cetatii pentru ca drumul era de pamant.





    Galati – Lacu Sarat = 32 km 
 Ultima parte a traseului, dupa ce mi-am tras sufletul o jumatate de ceas in Galati

Aceasta a fost ultima expeditie cu bicicleta fara casca de protectie, pentru ca a II-a zi mi-am cumparat una.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu