Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Plimbare de weekend

Daca tot am ramas in capitala, am iesit cu Drag-ul la o plimbare. M-am intalnit cu un amic la ora 10 in Piata Constitutiei, cu destinatia Gulia, dar noi am ajuns pana in Tărtăşeşti. Sunt cam 33 km, cu tot cu ce ne-am invartit noi prin jurul Casei Poporului. Aproape de ora 12 faceam comanda de o ciorba de burta si o tuica fiarta la un restaurant la intrare in Tărtăşeşti. Cât ne-am mai incalzit, eu am mancat ciorba, am mai vorbit despre ce am mai facut ... cu amicul meu si pe la 13 inhămam calul la şaretă să ne intoarcem acasa. Drumul de intoarcere a fost un pic mai lung, cam 39 km, pentru ca am trecut pe langa palatul din Mogosoaia. A fost scurta dar bine primita aceasta plimbare. Sper sa nu fie si ultima pe anul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu