Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 17 februarie 2015

Noul meu căluţ HARDY

Astazi a fost ziua in care mi-am cumparat un nou căluţ, DRAG HARDY PRO.
Se pare ca am o DRAGoste pentru DRAG:
- Road Master Pro;
- Hardtail MTB Hardy Pro;

Ideea de a-mi cumpara o noua bicicleta a aparut in momentul in care mi s-a furat Ideal Kritton, nu mai stiu exact data, dar undeva la sfarsitul lunii Aprilie si inceputul lunii Mai.


Acum pot spune ca am intrat iar in joc si ca pot face din nou trasee la munte. De mai putin de un an ... imi tot doream ziua aceasta. Oricum, mi-am impus sa nu mai cumpar antifurt la biciclete, pentru a nu mai fi tentat sa le leg. Daca e sa o las ... o voi lasa nelegata. De ce sa ma amagesc ca am legat bicla si ca e in siguranta.

Gata cu amintirile.

Ma gandesc ca cel mai indicat ar fi sa-mi reiau obiceiul de a face "Vf. Omu" cu bicla, urmat apoi de coborare in Padina dar trebuie calculat traseul foarte bine (poate cu cazare la Cabana Bolboci).

Poate apoi vor fi ceva trasee la Buzau, unele noi iar altele de "reeditat cu anumite mici modificari".

In concediul de anul acesta poate ajung sa fac manastirile din Moldova - traseu pe care-l visez din timpul facultatii .... si cand ma gandesc ca bicicleta mea de atunci FB, era cea mai tare bicla. Tot in acea perioada visam si la Transfagarasan, dar uite ca Ideal-ul a apucat sa vada Transfagarasan sub indrumarea mea. Sper ca si "Hardy" sa se ridice cel putin la prestatia lui "Ideal Kritton", cu toate ca pretentiile pentru Hardy sunt cu cel putin 25% mai mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu