Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 20 mai 2014

Ultima zi in Ierusalim

Daca in urma cu cateva zile aveam toate motivele sa cred ca voi ajunge acasa pe data de 22 Mai, uite ca aseara am aflat ca trebuie sa plec cu 2 zile mai devreme.
Initial, soferul de taxi, care m-a dus la hotel ieri seara, m-a intrebat daca "maine" voi pleca acasa. Eu normal ca i-am spus ca nu, ca mai am inca 3 zile de stat. 

Soferul: Eu maine trebuie sa fac un drum la aeroport, trebuie sa duc pe cineva din Romania.
Eu: Sigur nu sunt eu, pentru ca ar fi trebuit sa stiu si eu;
Soferul: Mai este cineva din Romania, la sediul firmei.
Eu: Din cate stiu eu, nu.


Am ajuns la hotel, dupa care am inceput sa pun in balanta, plusuri pentru a ramane si minusuri pentru a pleca acasa.

Minusuri:
-prima zi in care nu mi se da nici un planing pentru ziua urmatoare;
-trebuia sa sun in Romania, la firma, la HR departament;
-unul din traineri mi-a spus ca el si-a terminat treaba;
-acelasi trainer mi-a spus ca a doua zi sa ma duc la HR departament;
-am ajuns in camera de hotel si am mancat ce aveam in frigider;

Plusuri:
-urma sa plec a doua zi si pe mine nu ma anuntase nimeni, imposibil;
-am cazare inca 3 nopti;
-am biletul de avion peste 3 zile;
-nu facusem nici o prostie la munca, ba chiar am incercat sa vorbesc cu toata lumea, chiar si cu doamna care ne punea mancarea in farfurie (doamna vorbea engleza mult mai bine decat vreo 4 traineri de-ai mei); asta-i viata;
-si altele;

Cu o seara inainte, imi propusesem ca a doua zi, sa ma duc la Mormantul Sfant, cu toate ca, la biserica Mormantului Sfant mai fusesem de 2 ori, dar nu intrasem la mormant. Asa ca asesara am fost si am facut ceea ce imi propusesem. Pe drumul de intoarcere, era ora 20, m-a sunat HR din Romania, cum ca, gata s-a terminat distractia si ca trebuie sa vin acasa.
Dupa care am primit sms cum ca trebuie sa-mi fac dimineata check-out din hotel si ca de la munca plec direct la aeroport.

Si uite ca acum in loc sa ma plimb prin Orasul vechi, stau in Aeroportul Ben Gurion din Tel Aviv si scriu pe blog. Ce bine ca am blog si ca pot scrie undeva :).Este ora 18:30, astept de o ora si vestea buna e ca avionul meu va decola la 00:30 maine.

Dragut, stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu