Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 26 iulie 2010

Invazie romaneasca la Salzkammergut Trophy 2010

O poveste destul de frumoasă care pe mine ma bucurat pentru că am vazut că se organizează competiţii frumoase peste hotare. Deci se poate...dar păcat că sunt afară şi nu sunt la noi în ţară. Important e să vrem să facem ceva (fiecare dintre noi poate să facă ceva şi să contribuie la un mic proiect - am şi eu un plan în cap dar mai vreau să mă documentez înainte să-l "arunc în stradă")

http://ciclism.ro/2010/07/invazie-romaneasca-la-salzkammergut-trophy-2010/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Ciclismro+(Ciclism.ro)&utm_content=Yahoo!+Mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu