Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 15 iulie 2013

D'ale lui Radian ...

Săptămâna trecută, după ce am terminat munca am ieşit la o plimbare prin Bucureşti cu Alex, Marius şi un amic al lui Alex. Ne-am dat întâlnire la MeCul de la Unirii pe la 17:30 ... eu am fost prezent la ora stabilită, însă ceilalţi au mai întârziat dar s-au încadrat în acel 15 minute.

Ce poţi face la Unirii când stai să aştepţi? Simplu ... stai şi caşti gura la trecători sau la cei care cască gura ca tine pe acolo.

Venise unul care vindea gumă de mestecat ... am negociat cu el ... dar pentru că nu aveam chef să cumpar ... o vroiam mai degeaba ... aşa că omul a plecat de lângă mine ... de la 3 la 10 lei ajunsese la 2 la 3 lei ... dar eu vroiam 1 la 1 leu .... ce ţigan mai sunt şi eu.

Apoi venise 2 băieţi în dreapta mea şi aşteptau ... unul era roşu, ars de soare iar celălalt era "bucureştean" ... în vreo 3 minute apar 2 băieţi mai mari de vârstă şi încep negoţul. Unul din cei veniţi apoi, scoate un laptop şi i-l întinde celui bronzat. Acesta îi spune să il dea colegului că el se pricepe mai bine. Acesta ia laptopul, îl deschide, îl studiază, în timp ce cel care a scos laptopul din sacoşă ... se tot văita că nu l-a şters deloc că l-a luat de pe birou şi l-a pus în sacoşă. Laptopul era un Sony, aşa că nu au prea avut pentru ce să zăbovească prea mult la taclale. Laptopul ajunge în ambalajul în care a ajuns acolo, întretimp băiatul bronzat scoate o mână de bani ... îi întinde proprietarului laptopului, dar îi ia celălalt tip care venise mai apoi.

Mai pe scurt ... au fost 4 băieţi şi fiecare parcă a ştiut exact ce au de făcut ... unul a adus laptopul, celălalt a luat banii. Unul din primii 2 băiaţi a dat banii ... iar celălalt a verificat dacă marfa corespunde cu ce vorbiseră ei în prima fază.

Au venit şi camarazii de plimbare ... am plecat de la Unirii spre un parc unde să bem o bere ... dar ne-am oprit la Ikea unde a făcut Alex cinste cu HotDogs ... apoi eu a trebuit să mă întorc în Obor .... şi am mers prin Pipera iar ceilalţi 3 s-au dus pe la Grădina Zoo. Am făcut nespus de puţin de la Ikea până în Obor ... undeva la 20 min ... mă aşteptam să fac undeva la 30-40 min.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu