Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 2 octombrie 2012

Noul meu căluţ .... Kritton :)

... cam aşa arată noul meu căluţ .....
.... a ajuns în custodia mea ieri 01.10.2012 ..... mi-am făcut singur cadoul pe care mi-l doream de mult timp.

Am avut multe tentative de a-mi cumpăra o bicicletă nouă ... dar de fiecare dată ... existau prea multe motive care mă determinau să dau înapoi şi să mai aştept .... un pic .... .... şi astfel au trecut câţiva ani, până să mă bucur de acest "IDEAL".

Sunt multe de povestit ..... de ce o biclă de 29"? de ce am scos vechea biclă la pensie? ... de ce? ... şi multe.


1. De ce 29"? ... pentru că e altceva ... chiar asta am şi vrut ... am vrut altceva.
Marea majoritate a bicicliştilor au căluţi de 26" ... aşa cum am avut-o şi eu pe ultima. 
De fiecare dată când mă supăram pe fostul căluţ ... mă apucam să-mi caut o nouă biclă ... dar de fiecare dată ... ba nu erau bănuţi suficienţi, ba avea ceva bicla pe care pusesem ochii şi eu consideram că mai merge căluţul pe care îl aveam deja .... sau că îmi iau ceva ce are toată lumea .... să încep cu Cube, Merida .... şi toate denumirile de bicle pe care le întâlneşti pe stradă (nu zic că sunt mai ... sau mai ... faţă de Ideal)

Şi din toate căutările mele de săptămâna trecută .... printre bicle de 26" ajunsesem să-mi zic că .... sincer Radian ... poţi să mai aştepţi şi tu ... că doar de ... ai o biclă ... bla ... bla ... bla. Motivul care mă făcea să cred toate bălăriile acestea a fost că .... toate de 26" .... sunt incluse (în capul meu) în categoria "c l a s i c".

Şi printre preţurile celor de 26" .... am dat din greşeală şi de preţurile celor de 29" .... iar primul preţ a fost şi acceptat de mine .... şi până la urmă a rămas IDEAL KRITTON de 29".
Am fost să dau avansul pentru jucărică cu 3 zile înainte şi le-am spus: "Am venit să dau avansul pentru un ideal în viaţă". 

2. De ce a ieşit la pensie ... FirstBike-ul? .... pentru că erau multe piese de "mis a jour".
Şi principalul motiv este că şi-a cam făcut de mult datoria faţă de mine ... cu vârf şi îndesat 
Şi la ultimele ieşiri cu FB pe munte ... mi-a cam fost teamă că dacă voi merge în stilul meu caracteristic ... nu prea voi avea şanse să ajung întreg .... pe acasă .... . Dacă rupeam bicla nu-mi părea rău .... Dacă îmi rupeam eu ceva .... nu era prea bine.

Aseară am scos-o puţin la rodaj ... şi după cum mă aşteptam .... e o tânără speranţă care promite multe, e fâşneaţă şi după ce am băgat piciorul de câteva ori în pedale ... s-au sesizat picioruşele mele că ceva ... e altceva ... aşa că trebuie să-i cumpăr un kilometraj să văd și ceva cifre.

Cam atât deocamdată ...



4 comentarii:

  1. mă, tu mă enervezi!!!! și ham, și alpinism, și bici nou... urâtule!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă nu înveți să răspunzi la comentarii îți pierzi cititorii și ne supărăm!! Păi ce facem noi aici? :D (emoticoanele astea sunt cu rolul de a arăta că nu sunt tocmai serios -de aspru- în replici, dar mesajul e serios)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nasol sa-ti dorest un 29 si sa ai doar un 26, dar se zice ca dim nu conteaza, oricum... Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere