Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

vineri, 14 septembrie 2012

Copilaria ....

Copilăria este inima tuturor vârstelor.
- definiţie de Lucian Blaga






Un comment pe youtube suna cam asa: "inca e atat de proaspata in memoria mea aceasta carte, pagina cu pagina mi-o amintesc parca am vazut-o ieri chiar daca au trecut peste 20 de ani."

Maine ... poimaine voi face si eu 26 de ani si pot spune ca inca imi reamintesc  pozele din abecedar

2 comentarii:

  1. Sincer. nu-mi aminteam să fie poza lu Ceaușescu la început și nici imnul.. dar na, la cât de atent erau eu atunci :P

    OO, da.. tricolorul :D

    Dar imaginile mi le amintesc.. și buclele alea care mi-au scos peri albi :P

    RăspundețiȘtergere