Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

marți, 12 mai 2020

Vizita la crama

Acelasi personal spre Buzau, coboare in orasul Mizil, urcat pana la Ferma Dacilor unde gasesti cabane si colibe interesante.
O plimbare prin multe podgorii pana am ajuns la Cramele Rotenberg, unde, o doamna foarte de treaba, ne-a primit la vizita cu toate ca eram doar 2 si fara programare facuta. Am vizitat pentru prima oara o crama si nu m-a lasat sufletul sa nu plec fara un roze de acolo.

Dupa 42km am luat trenul din gara Inotesti si am cumparat bilet scris de mana.

Harta mai jos:




Alex Ciobanu, daca a fost altfel traseul, sa-mi spui, stiu ca ne-am abatut un pic de la traseul stabilit initial :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu