Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

joi, 26 mai 2011

"Puterea de decizie este invers proportionala cu nivelul intelectual"

Trebuie sa fiu de acord cu aceste cuvinte deoarece de curand am luat o decizie destul de importanta. Este greu uneori sa iei o decizie care-ti schimba viata. De exemplu, (exemplul acesta este doar cu titlu informativ :) sa-ti schimbi job-ul poate să pară banal in "aceste timpuri". Poate banal pentru unii, da, pentru altii NU. Nu, daca schimbarea job-ului implica mult mai multe:
- schimbi orasul;
- job-ul este la o firma cu renume (daca pleci de la o firma "no name", imi cer scuze celor care se simt jigniti :);
- nu mai ai: prietenii de facultate, de bloc ..., ceva de genul "singur printre străini" ("singur", defapt aproape singur);
- o perioada de preaviz care-ti "omoara" speranta ca vei ajunge la noul job intr-o perioada acceptată de ambele părţi implicate;
- la noul job se vorbeste doar o limba straina, a doua limba de circulatie internationala :-((
- esti legat cu masterul (o lucrare de disertaţie, 3 proiecte dintre care unul in engleza, o cerere de finantare) de un alt oraş, la 250 km;
- ai o "bursa" intr-un alt oras la 150 km;



As putea scrie pagini intregi, despre fiecare idee "măzgălită" mai sus, ceea ce nu cred in momentul acesta ca se va întâmpla prea curând sau vreodată.

Având in vedere ca cele "măzgălită" mai sus sunt cateva aspecte negative, acum pot spune si cateva lucruri de care incerc sa ma bucur. Pot incepe prin a spune ca am inceput sa citesc o carte "Pânza de păianjen" de Cella Serghi. Azi, spre exemplu am coborat in ultima clipa din metrou, citeam si incepusem sa traiesc si sa-mi imaginez cele citite. Azi, fiind a treia zi, pot spune ca am ajuns la destinatie, de fiecare data cu altceva, niciodata nu am ajuns cu mijlocul de transport potrivit (de acasa pana la destinatie fac o ora).

Este putin cam târziu, lumea din jurul meu s-a culcat si nu vreau sa deranjez prea mult, asa ca voi face un dus in graba, iar la 6:30 voi fi in picioare, imi voi călca un tricou, mă voi bucura de soarele care este pe cer şi ... cam atât.

Să auzim numai de bine,
Radian

Un comentariu:

  1. si aici ți se simte lipsa...să știi..cu cine mă mai cațăr eu??? chiar dacă nu mai stăteai pe aici, măcar erai la 15km depărtare ..o oră de pedală, dar acum?

    Apropo de pedală..nu o duci acolo să mergi la munci pe două roți?

    RăspundețiȘtergere