Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

joi, 28 octombrie 2010

Single speed

In vara anului 2009, in plimbarea numita "DanubeByBike" l-am auzit pe Andrei ca ar vrea dupa ce se intoarce din tura "pe Dunare" sa-si faca o bicla cu single speed. Mi s-a parut un pic cam deplasata ideea, pentru ca toata lumea vrea cat mai multe viteze, lumea este intr-o continua viteza care creste in continuu, iar el vrea o bicla "clasica" doar cu viteza.

Pot spune ca dupa ce m-am intors din tura "DanubeByBike", m-am molipsit si eu un pic de ideea "SingleSpeed". Am spus "doar un pic" si nu am spus ca am adoptat in totalitate ideea pentru ca folosesc doar foaia mare la bicla, blocand schimbatorul doar in dreptul foii mari.

Interesanta mi s-a parut ideea atunci, dar acum ca am dat peste articolul acesta pe ciclism.ro, incep sa-mi dau seama ca aceasta treaba este un lucru serios. Oamenii fac si compionate, bine, trebuie sa specific, ca doar lumea buna face "compionate".



sursa: http://ciclism.ro/2010/10/campionatul-mondial-single-speed-2010/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+Ciclismro+(Ciclism.ro)&utm_content=Yahoo!+Mail



Campionatul Mondial Single Speed 2010

Bicicletele Single Speed nu sunt foarte cunoscute la noi în ţară, cu atat mai puţin faptul că există un Campionat Mondial al utilizatorilor acestor biciclete cu un singur raport de angrenare, un eveniment organizat anual începând din 1995. Anul acesta competiţia a avut loc în Rotorua, Noua Zeelandă, în Pădurea Whakarewarewa, al cărui traseu de 80 de kilometri este amenajat şi întreţinut de voluntari. Dacă în 2004 la Berlin s-au înscris concurenţi din 17 ţări, anul acesta s-au aliniat la start 1.050 participanţi din 30 de ţări.

Kiwi Garth Weinberg a devenit doar al doilea neo-zeelandez care s-a împus la finalul cursei, după ce Clinton Jackson învingea la Castlemaine, în Australia, în 2003. În vârstă de 38 de ani, Weinberg l-a întrecut, în ceea ce putem numi …sprintul final, pe învingătorului de anul trecut Ross Schnell (Statele Unite ale Americii). Şi a fost marcat pe viaţă la proprio, ritualul competiţiei incluzând un tatuaj care va demonstra faptul care este cel mai rapid rutier de single speed pe off-road. Schnell a condus în prima parte a cursei, dar neo-zeelandezul având şi avantajul “terenului propriu” a revenit câştigând cursa. Competiţia feminină a revenit australiencei Heather Logie.

Irlanda şi-a câştigat dreptul de a organiza Campionatele Mondiale Single Speed 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu