Radian and his bike in his worldbike

In acest blog vreau, dar nu stiu în ce măsură voi reuşi să descriu cam tot ce am făcut şi ce va urma să fac cu bicicleta în plimbările mele

luni, 22 iunie 2009

Cum am ajuns să particip la această tură?

Intr-o dupa-amiaza de duminica, fiind in Brăila şi pe cand mă pregăteam să plec la Galati la camin, m-a sunat prietenul si colegul meu de facultate Remi. M-a intrebat daca m-am uitat in ziar azi, dupa care a inceput sa-mi zica ca se va face o plimbare cu bicicleta pe langa Dunare si sa intru pe net pe "danubebybike" si sa ma inscriu acolo. Initial am crezut ca e o gluma de-a lui, una asa cum face el de obicei.

Am ajuns la cămin am intrat pe net si am completat chestionarul. Am primit imediat răspuns si cică eram pe lista de asteptare. Din acest moment am zis ca nu va fi nici o plimbare.

Eram intr-o luni si vorbeam cu colegii pe la facultate despre cursul nostru festiv. Dădusem si eu o parte din bani pentru cursul festiv si pentru banchet, mai vorbisem si cu mama si cu tata de acest eveniment important din viata unui student si îi invitasem si pe ei.

Dupa o luna si ceva dupa ce m-am inscris pentru aceasta tură imi spune Alex ca am primit un mail de la aia cu "Dunărea". In mail imi spuneau ca am fost selectat pentru tura 2 si ca daca vreau sa particip trebuie sa le dau seria de pasaport in 3 zile sau daca nu mă vor reprograma la o alta tura viitoare. Eu atunci nu aveam pasaport, asa ca le-am spus ca nu am dar incerc sa-mi fac cat mai repede.

Acum eram intr-o mare dilemă. Să mă duc la cursul festiv si banchet sau să mă duc cu bicla la plimbare. Am sunat-o pe sora mea Rodica si am intrebat-o ce sa fac, iar ea mi-a zis sa fac ceea ce cred eu ca e bine. Am sunat-o pe mama, iar ea mi-a zis că să fac ce vreau dar parcă nu era bine să las cursul festiv pentru o plimbare cu bicla. Am vorbit si cu Alex si mi-a zis că e mai bine să mergem împreună la banchet.

Am analizat această problemă si până la urmă am ales varianta cu bicicleta. Mi-am făcut pasaportul la urgenta, m-a costat 200 ron si le-am transmis numărul de pasaport la timp organizatorilor.

Recunosc că dacă nu era Alex lângă mine să mă susţină, nu cred că plecam să văd Dunărea de pe bicicletă.

Un comentariu:

  1. Ai dreptate ca te-am sustinut...dar imi era frica ca daca pleci nu te mai vad...fac astia nasturi si sapun din tine...ce n-ai mai auzit!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere